Volop voor De Wolden, ook na de verkiezingen

Op woensdag 16 maart 2022 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Dan is het aan jou om te bepalen wie er in de gemeenteraad mag plaatsnemen. De VVD in De Wolden zet zich volop in voor onze gemeente en is al jarenlang een stabiele en betrouwbare partner in het gemeentebestuur.

VVD De Wolden staat voor:

Waar de gemeente werkt voor jou

De VVD wil een gemeente die werkt voor jou. Met een prettige woonomgeving, waar volop groen en voorzieningen dichtbij zijn. Een gemeente die regelt dat de straten schoon zijn. Waar kinderen veilig naar school kunnen fietsen en je dichtbij huis op liefdevolle zorg kunt rekenen.

Waar we bouwen aan veilig wonen voor iedereen

Wij willen dat er snel nieuwe huizen bijgebouwd worden, zodat alle Woldenaren goed kunnen wonen. Thuis wonen en werken kan gewoon goed samen. Als buren gunnen we elkaar vrijheid en woongenot. Onze dorpen blijven per auto en fiets gemakkelijk bereikbaar.

Waar onze ondernemers de ruimte krijgen

De VVD wil dat er meer banen bijkomen. Werk is zoveel meer dan alleen een inkomen. Het is het gevoel dat je meedoet en bijdraagt aan de samenleving. De (agrarische) ondernemers geven we de ruimte door bijvoorbeeld meer bouwoppervlakte bij boerenbedrijven toe te staan, zodat er ook ruimte is voor biogas installaties.

Waar we slim verduurzamen op Woldense schaal

In De Wolden zetten we in op verduurzaming. Er is aandacht voor energiebesparende maatregelen. We willen geen weilanden inruilen voor energieparken en windmolens. De VVD wil dat verduurzaming haalbaar en betaalbaar blijft voor alle gezinnen en ondernemers in De Wolden.

Waar jij profiteert van lage belastingen

De VVD wil de rekening niet alleen doorschuiven naar jou als inwoner, maar verstandig financieel beleid voeren. Zoals we ons ook de afgelopen jaren hebben ingezet voor lage lokale lasten, blijven we dit in de toekomst volhouden. Zo houden we wonen en werken in De Wolden voor iedereen betaalbaar.

Volop voor De Wolden, ook na de verkiezingen.

Hilda Mulder, lijsttrekker VVD De Wolden